wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Cardiofitness

Op een gezonde manier jouw conditie opbouwen doe je met cardiofitness bij Sport & Lifestyle Keep Fit. Deze individuele training is gericht op het trainen met een constante hartslag waarbij het hele lichaam wordt gebruikt. In onze fitnesszaal vind je verschillende toestellen voor cardiofitness, wat jouw trainingsdagen gevarieerd en uitdagend maakt.

Dus waar wacht je nog op? Kom eens langs en ervaar cardiofitness in onze sportschool:

  • Geschikt voor ieder niveau
  • Train je hele lichaam
  • Verbeter je conditie
  • Werkt stres verlagend
  • Zowel vrij als begeleid trainen
  • Verschillende toestellen
  • Advies over voeding
  • Hulp bij het opstellen van een schema

Cardiofitness bij Keep Fit

Op een gezonde manier jouw conditie opbouwen doe je met cardiofitness bij Sport & Lifestyle Keep Fit. Deze individuele training is gericht op het trainen met een constante hartslag waarbij het hele lichaam wordt gebruikt. In onze fitnesszaal vind je verschillende toestellen voor cardiofitness, wat jouw trainingsdagen gevarieerd en uitdagend maakt.

Dus waar wacht je nog op? Kom eens langs en ervaar cardiofitness in onze sportschool:

  • Geschikt voor ieder niveau
  • Train je hele lichaam
  • Verbeter je conditie
  • Werkt stres verlagend
  • Zowel vrij als begeleid trainen
  • Verschillende toestellen
  • Advies over voeding
  • Hulp bij het opstellen van een schema

Neem contact met ons op

Succesvol cardiofitnessen

Cardiofitness is een zeer effectieve trainingsmethode om fitter te worden. Daarnaast is het een heerlijke manier om even nergens over na te denken. Zowel op fysiek of mentaal is dit dus een ijzersterke training.

Het geheim achter succesvol cardiofitness is discipline: volhouden voor een langere periode. Een duidelijk en haalbaar trainingsschema maakt het je hierbij vele malen gemakkelijker. Gelukkig is het helemaal niet moeilijk om een trainingsschema te maken voor jezelf!

Een succesvol trainingsschema voor cardiofitness begint al met de volgende punten:

  • De dagen en uren waarop je traint
  • Oefening(en) van die dag
  • Duur van iedere oefening

Overige tips voor succesvol cardiofitness:

Sport op vaste dagen / uren. Zodoende valt het sporten gemakkelijk in te plannen en zal het minder snel overlappen met andere afspraken. Bekijk ons rooster voor de vrije training & begeleid trainen.

Combineer meerdere toestellen in één cardiosessie. De variatie doet wonderen voor het lichaam en maakt cardiofitnessen leuker. Combineer bijvoorbeeld een half uur op de loopband met een half uur op de crosstrainer. Meer variatie? Voeg dan enkele graden helling toe aan de loopband-sessie.

Daag jezelf op een verantwoorde manier uit. Cardiofitness moet een uitdaging zijn en zweten is het doel, maar luister goed naar je lichaam. Bouw het geleidelijk op, eventueel met pauzes en je zal merken dat je vanzelf sneller en langer kunt sporten. Over het algemeen geldt: minimaal één uur cardio.

Stel doelen voor jezelf vast. Varieer hierbij in doelen op de korte termijn en doelen op de lange termijn. Hierdoor heb je al gauw een doel bereikt, wat je motiveert verder te gaan. Op deze manier worden de doelen op lange termijn ook goed haalbaar. Snelheid, afstand en hartslag zijn allemaal doelen waar naar toe gewerkt kan worden.

Vraag bij twijfel om advies. Bij Sport & Lifestyle Keep Fit werkt een gemotiveerd team dat je graag helpt en voorziet van goed advies.

CF3_16.jpg

CF2_16.jpgcardiofitness.jpg

cardiofitness2.jpg

Wanneer:

Maandag

  • 9.00-10.00 uur begeleid trainen
  • 9.00-14.00 uur vrij trainen
  • 19.00-20.00 uur begeleid trainen
  • 20.00-22.00 uur vrij trainen

Dinsdag

  • 9.00-10.00 uur begeleid trainen
  • 11.00-12.00 uur vrij trainen
  • 18.30-19.30 uur vrij trainen
  • 20.30-22.00 uur vrij trainen

Woensdag

  • 8.30-10.00 uur begeleid trainen
  • 10.00-11.30 uur vrij trainen
  • 19.00-20.00 uur begeleid trainen
  • 20.00-22.00 uur vrij trainen

Donderdag

  • 9.00-11.00 uur vrij trainen
  • 19.00-20.00 uur begeleid trainen
  • 20.00-22.00 uur vrij trainen

Vrijdag

  • 8.00-10.00 uur begeleid trainen
  • 10.00-11.30 uur vrij trainen
  • 17.00-18.00 uur vrij trainen
  • 19.00-21.00 uur vrij trainen

Zaterdag

  • 9.00-12.00 uur vrij trainen

Zondag

  • 9.00-12.00 uur vrij trainen

Proefles