Fitness binnen

CIRCUITFITNESS/30 MINUTEN WORKOUT

image00018.jpg
Circuittrainingbestaat uit een reeks van 10 oefeningen die u in een specifieke volgorde uit kunt voeren en omvat een total-body workout van 30 minuten.

FITNESS/KRACHTTRAINING

Daag je lichaam uit en bouw je kracht op in de fitnesszaal van onze sportschool. Bij ons heb je de volle vrijheid om te trainen zoals jij dat wilt. Van de ultieme krachttraining tot functionele fitness-oefeningen, bij ons train je je helemaal fit.

Dus waar wacht je nog op? Kom eens langs en ervaar fitness bij Keep Fit:

  • Goede begeleiding
  • Diverse apparaten
  • Ruime keuze uit gewichten
  • Full-body workout
  • Circuitfitness
  • Cardiofitness
  • TRX suspension
  • Kettlebell
  • Optrekstangen

SUCCESVOL CARDIOFITNESSEN

Cardiofitness is een zeer effectieve trainingsmethode om fitter te worden. Daarnaast is het een heerlijke manier om even nergens over na te denken. Zowel op fysiek of mentaal is dit dus een ijzersterke training.

Het geheim achter succesvol cardiofitness is discipline: volhouden voor een langere periode. Een duidelijk en haalbaar trainingsschema maakt het je hierbij vele malen gemakkelijker. Gelukkig is het helemaal niet moeilijk om een trainingsschema te maken voor jezelf!

Een succesvol trainingsschema voor cardiofitness begint al met de volgende punten:

  • De dagen en uren waarop je traint
  • Oefening(en) van die dag
  • Duur van iedere oefening

OVERTIGE TIPS VOOR SUCCESVOL CARDIOFITNESS:

Sport op vaste dagen / uren. Zodoende valt het sporten gemakkelijk in te plannen en zal het minder snel overlappen met andere afspraken. Bekijk ons rooster voor de vrije training & begeleid trainen.

Combineer meerdere toestellen in één cardiosessie. De variatie doet wonderen voor het lichaam en maakt cardiofitnessen leuker. Combineer bijvoorbeeld een half uur op de loopband met een half uur op de crosstrainer. Meer variatie? Voeg dan enkele graden helling toe aan de loopband-sessie.

Daag jezelf op een verantwoorde manier uit. Cardiofitness moet een uitdaging zijn en zweten is het doel, maar luister goed naar je lichaam. Bouw het geleidelijk op, eventueel met pauzes en je zal merken dat je vanzelf sneller en langer kunt sporten. Over het algemeen geldt: minimaal één uur cardio.

Stel doelen voor jezelf vast. Varieer hierbij in doelen op de korte termijn en doelen op de lange termijn. Hierdoor heb je al gauw een doel bereikt, wat je motiveert verder te gaan. Op deze manier worden de doelen op lange termijn ook goed haalbaar. Snelheid, afstand en hartslag zijn allemaal doelen waar naar toe gewerkt kan worden.

Vraag bij twijfel om advies. Bij Keep Fit werkt een gemotiveerd team dat je graag helpt en voorziet van goed advies.